2012-08-02 (07.06}


Här sitter jag klockan 7 på morgonen. Ingen lust att gå och lägga mig igen. S gick nyss till jobbet.. Var på Ullared igår med familjen. Älskar att umgås med dem :D. Även skönt att få cheka av lite kreta och skol saker som behövdes.

Vi åt på Donken vid 12 när frukosten sluta. Har tandvärk så tar mig 30 min att äta en macka. så efter en evighet på den hamburgaren orkade jag inte försöka äta något mer igår >.<. skit jobbigt när jag endast kan öppna munnen mellan 1-2cm. Värsta är när jag vaknar mitt på natten och kan ej somna om av smärtan

Längtar oerhört mycket till Kreta. Ska bli exakt det jag behöver innan skolstart. 7 dagar dit. Flyga för första gången. Fan vad awesome. Har börjat skriva packningslista med, man ska börja i go tid.

Känner att jag ska göra ett sista ryck med träningen innan Kreta. JAG LOVER DIG BLOGG HÄR SKA KOMMA TRÄNINGSINLÄGG VART DAG I 7 DAGAR(kanske ej om jag ha druckigt dagen innan). Får väll klä på mig och power walka ett par KM.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

ÅH, KRETA. AVIS AS FUCK

Svar: Det borde du vara! :3
rthipanda.blogg.se

2012-08-02 @ 23:01:04
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0