2012-08-06 (18.57)

Önska fan det var något lätt sätt man kunde föra över bilder ifrån iphone >.< Hur gör ni ? Massor med bilder jag vill visa er. Men aja, ni får nöja er med mina ord.

Min träning innan Kreta orkar jag ej tvinga mig med mer haha, jag är redan skit snygg. Tar tag i det igen när skolan börjar. Selina har ju lovat mig en vecka på klippans gym corpus :3. Kommer bli awesome, syster + gym en vecka = kärlek.

Längtar till vi tjejer ska ha vår Tjej fest. Ifall fler än jag kommer ihåg att vi planerade det i helgen :D! Så kan våra killar sticka till hbg/dk :3. Lär nog bli awesome. 

Sen kan vi ej glömma att jag är i Sverige i två dar till sen ska jag bli bruuuun :3. Tvättat upp allt jag har hittat här med, vill kunna välja mellan ALLT, även ska allt lukta gott!! Sorligt att jag endast kan jobba som stalldräng i två dagar till. Börjar bli rätt mysigt i stallet!

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Låter nice

2012-08-07 @ 04:41:44
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com
Postat av: L.

Åh hade helt glömt bort :D Men nu längtar jag med:)

Svar: Awesome! :3
rthipanda.blogg.se

2012-08-07 @ 21:37:24
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0