2012-08-24 (16:35)

Jag är kär i mitt Induviduellaval! Digitalt skapande, lära sig allt mellan Redigera, rita digitalt, 3D m.m! Valt att lägga all min tid på rita! Fick även 2 böcker hem så jag kan träna hemma och veta allt jag behöver att veta! Ska bli super skönt att få börja måla igen, har knappt tid att rita ut allt längre. För jag sitter endast vid datorn resten av tiden jag är ledig. Och nu kan detta ske vid datorn. Förutom att headstarten av Guild wars 2 börjar om någon dag >.< ÖLSJFPASÄÄHHH !! löser sig.

Efter dagens skola åkte jag och mamma till Familia :3 Mysigt och kul! Köpte skor inför bröllopet imorgon, så jäkla svårt att välja mellan alla. Men jag gjorde ett awesome val.

Om någon timme eller så blir det av till Liss och underhålla sig med alcohol.





Kommentarer
Postat av: selina

Sicka raringar! Gillade de rosa med! Men dessa passade bättre till din klänning! Seee yahh tomorrow!! In our high heals looking fab!

Svar: har du nya klackar :3?
rthipanda.blogg.se

2012-08-24 @ 16:46:15
Postat av: selina

Sicka raringar! Gillade de rosa med! Men dessa passade bättre till din klänning! Seee yahh tomorrow!! In our high heals looking fab!

2012-08-24 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0