2012-08-25(10.42)

Bröllop igår. Hur trevligt som hällst! Fick låna Pias kamera, hoppas det blev fina bilder ifrån kvällen!
Drack till fyra på morgonen dagen innan, upp klockan 8 och hitta på alla knep jag kunde för att ej bli bakis >.<. Men det slapp jag som tur var. Och Selina var brutalt vacker igår!

Älskling har precis beställt två ex. Guild Wars2. LÄÄÄÄNGTAR TILL DET KOMMER! Min pojkvän är sötast i världen. blir det stooor förberedelse med gott och sött, energidricka och cola. (påminde mig nyss om att borderlands2 har väll kommigt ut, eller ?)

Måste även ta tag och samla in alla i 5v5 laget online så vi kan börja träna inför turneringen.


Kommentarer
Postat av: selina

Åh så snäll du är<3 du var med jätte fin! Snygga men obekväna skor :-P

2012-08-26 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0