2012-07-25 (16.55)

Jag har blivit grymm på att vända dygnet. Upp klockan halv 7 var dag, sedan lägga sig 10-11 tiden.
JAG ÄR SÅ JÄKLA GRYM! Bästa är att jag får vara med om ALL sol under dagen. Kommer även bli super lätt att komma upp till skolan om 3 veckor.Det är väll tack vare S som går upp klockan 6 var morgon. Även helger!!!! Awesome :3 Maby not efter fyllan. 

Tvättat med Diana idag. Orkade även ej laga torktummlaren, så byggde mig en tvättlina i träden, på gården av balaband. Ska snart tvinga s att hänga tvätt med mig. Glöm ej gräva efter potatis i grönsakslandet. Ihh så hyper. Aja, idag har det varit mellan 26-27 grader, Vaaarmt att gå hem mellan kåshässle idag höhö. Men skönt att kunna jobba på gården i shorts! 

Kommer ej ha pengar till någon Bar resten av 2 veckorna... Men en tattoo i slutet av månaden PERHAPS PERHAPS :3. 

AND imorgon kommer Pia och jocke hem.. Pia pratar om några Zebra pumps.. OMG OMG OMG KOOOOM HEM!!!


Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

zeeeeeeebra

Svar: ZIIIBRAAA<3
rthipanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0