2012-07-28 (09:52)


Igår skulle jag igentligen till havet med Älskade Madde och Lotta. Lite synd att det ej blev av :(. Men Selina erbjöd sig att åka till havet med mig. Man måste passa på när det var den sista sol dagen, på ett par dar! Fick skjuts av snälla Pia och Jocke till Klippan. Upp till Selina och packa lite grejer snabbt, sen ner och ta bussen till Hbg. Glööömt vad stranden hette men det var en bit att gå haha. Massa glass :3. Helt underbart. Vid 5 gick vi och åt med Danne på Pickers något? Underbart gott. 

Sen åkte dem och jag stanna kvar i Hbg, Pia, Jocke, Håkan och caritha och vi minglade runder massor på marknaden. Föttarna börjar göra ooont. Kollade på Top Cats. Mer minglande. Top en jäger på MetalBaren och Jocke fick mig sno glas :3. Sen skulle Björn Rosenström spela. Hittar S och Linus komma fulla utanför en bar. Dem hade varit i Danmark. Vi sprang längst fram till björn och var Galna. S hamlade på storskärmen med :3! Efter konserten stog vi i kö för autograf. blev på hans nya vita tröja.. UppoNer :3! sött haha. Sen mer gående, ooont i fötterna masssooorrr. Sen kollade vi på Jerry Willams och tog en öl medans Pia och S sprang längst fram ännu en gång. Sen skulle vi gå ändan till bilen. typ halva världen bort. Jag och Caritha kissa i nässlor :3. Jag och S åkte i bagaget som husdjur haha.




Ikväll blir det även The Dark knight rises i Hässleholm med Pia, Jocke och S :3!


Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Awesome !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0