2012-07-30 (19.15)





(Gillar verkligen när små äckliga snorungar kommenterar att jag äcklar dom :D
Så gulligt! Men jag bryr mig lixom inte? varför skulle jag ens bry mig. Jag är den jag är och ingen
kan ändra på mig. jag är inte en fjortis utan är bara snyggare än dig ;))

.....Detta ser man så ofta så att man vill knäcka nacken på någon.
Hur vill man ens se så äckligt fejk ut? Är ens mål i livet att sträva efter uppmärksamhet och sex?
Deras moral och etik är ju så pass blockerad att dem ej kan se vilken plast symbol de är? Och ifall de har fått höra något liknande är de så sönderblekta att det ej förstår att vi äcklas faktiskt. Är någon som lägger ut horiga bilder på sig själv, sönder sminkad, svintohår och gulbrun av solarium, någon som ni hade kunnat vara stolta att visa att ni älskar?? Hade ej jag varit. Jag hade skämts. Endast ett ligg för desperata. Det är deras kukar som kollar på er, ej deras intresse för er personlighet eller att ni är det vackraste som finns.
(Exemplet är bara någon som fick mig arg av att se henne på daywievs >.<)

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

HAHAH. you go, Myyyyran

du har så rätt.

2012-07-30 @ 21:00:16
URL: http://envirvelvindsflicka.devote.se
Postat av: selina

Och vi äcklas av dem!! Hemska människor att umgås med som söker bekräftelse och tror att man inte kan vara sig själv och ändp betyda ngt. Men jo man kan leka dinosarie och ändå få ragg av en metrosexuell player!

Svar: haha eller hur!!+ skrika pealing och gnugga in sand på hela kroppen.
rthipanda.blogg.se

2012-07-30 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0