Bil Och Jobb!


Så nu ska jag äntligen göra ett inlägg!

Jag har varit duktig på senaste tiden med min träning med, ohhyeah kreta here i come!
Igår såg jag och s att mamma och pappa hade varit ute och plockat kantareller.
Så S fick oss att plocka en bunke. Blev smörstekt potatis och kantareller med kantarell sås den kvällen!
Sen idag fyller ange år (Grattis) och jag har tagit den körskole kursen :3(Grattis till mig).
Och fick ett sms av S att jag har jobb imorgon! Stall skötsel klockan halv 10 imorgon!
Min träning idag under.. slutade i rregn igen :3. Men mysigt det med.




Och här är Min Älskade Katt Katten Nelson!
Han är en Main coon och två månader kanske?
Googla Main coon så ska ni få se stora katter! :3

Kommentarer
Postat av: Bange

Grattis jag :dDd yaay!

2012-07-21 @ 02:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0