2012-11-04(13:50)

Länge sen jag skrev. Imorgon börjar skolan och jag både längtar och är inte alls redo för alla nya känslor. Vill gömma mig några dagar till. Men det går inte. Presic gjort klart mitt arbete jag skulle göra över veckan. Även pluggat in lite muskler på latin. I need my top grades man! 

Jag har blivit helt jävla såld på Pokemon på wow, eller per-battle som det heter. Men att gå runder och fånga rare pets, lvla, träna och även möta andra pet trainer sounds alot like pokemon to me.

Det räddade min Halloween iallafall. Äckligt trött på alla som hade någonstans att sticka på Halloween utan att ta med en. Men det hindrade inte min stora vilja att klä ut mig. Så jag var katt och spelade pokemon och drack Low-carb monster som pojkvän tröstade mig med.

Nu hade jag nog tänkt att ut och springa av mig min trötthet, sen ikväll blir det lchf-pizza omnom.

Här är bilder på det ni har missat av mig:

Kommentarer
Postat av: selina

du va en snygg katt!^^¨

2012-11-04 @ 14:29:24
Postat av: Vegosessan

Du hade fått följa med mig till Casa !

Svar: haha casa är ingen fest! Synd att jag kunde bara.
rthipanda.blogg.se

2012-11-04 @ 16:48:28
URL: http://vegosessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0