2012-11-09(14:07)

Jag måste bryta socker suget! Om jag äter något litet, så är det omöjligt att sluta. Tror jag måste sluta med honung i mitt te. Tror det är det som sätter igång det. Sjukt svårt att sluta. NO PAIN NO GAIN.

Har knappt tränat på 2 veckor, allt tack vare den äckliga dörren på gymmet! Att öppna klockan 4 passar inte in i mitt liv haha. Hoppas fan den kommer snarats så jag kan få ett RIKTIGT muskel pass snart. Börjat ett träningsschema hemma så länge, som jag nyss tränat klart dem för idag!

ReversSitup      5 st      4 gånger.
StatiskMage    10 sek  4 gånger
Rumplyft         10st     10 gånger    3kg på höfterna.
CatandCow     100st
Plankan           29 sek

Kanske de som vill veta vad jag ätit idag:
Sallad i skolan. - vatten.
Någon rad choklad (jävla Elvira haha)
Ikväll blir det LCHF pizza med vatten till dircka ofc.

Tänkt göra mig några kolhydrat fria protienbars, några bra recept?
Kom även på att jag har ätit LCHF i 10 veckor nu! Tider går snabbt när man har kul ;)

Äntligen fått gå på min Digtitalt skapande lektion. Jag han måla rätt mycket på halsen, önskade jag hade fleeeer lektioner där! Kommer aldrig hinna klart den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0