2012-11-10(18.21)

Vaknade upp lika sugen på att träna som vanligt! Så slängde på mig tränings kläderna helt yrvaken och kämpade på. Super skönt att träna på morgonen. Fast nu vill jag träna en gång till haha. i need my muskler. Prote shake tillfrukost ofc, MER MUSKLER.

Sen kom mamma hem och berättade att hon MED hade skaffat gym kort på sportlife, Super kul!:D Det byter även att jag kommer att kunna komma till gymmet mycket lättare. Så måndag blir det rygg pass.

Och för er som INTE vet skillnanden mellan att TRÄNA och svälta sig själv. FIT och SMAL. FIT JA! SMAL NEJ!
 Tränad:

SMAL: (USCH)




Kommentarer
Postat av: Vegosessan

Extremt smala är ju....
medans naturligt smala är helt OK.
tycker jag.

De extremt smala sänder ju bara ut "svält er själva, annars duger ni inte/är ni inte snygga" och ah... orka.

Svar: naturligt smala är ju bara super. Men om man väljer att träna så kan man ju gå två vägar lixom <.<
rthipanda.blogg.se

2012-11-11 @ 01:17:17
URL: http://vegosessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0