2012-11-11(18:23)

Rätt så nedstämt humör hela morgonen. Så sket i mina träningsövningar. 
Underbara älskling lagade mig med att gå ner och del på en pizza (allt för bara 20kr :)!). Sen till ica och köpa varsin monster och klämmor till mig:3. Bortskämd ;D.

Det gjorde susen, nu är jag grymt glad.
Hela helgen har bara gått åt PvP på shaman och pallan. Snart hela första seson 12 sättet(någon konquest del med), oooooch snart 1000 i rating i 2v2 arenan. (I LÖVE PVP O.O!)

Nyss kört en del Diablo 3 farmning med. 

Idag sålde jag och skickade iväg mitt löshår. Även rensat massor kläder som är förstora,(AHHHH min bikini underdel är för liten. Kul, men orkar inte köpa en ny i November.)
Imorgon blir det gym med mamma och selina förhoppningsvis.
Tisdag=färga håret!

Kommentarer
Postat av: Vegosessan

Monster och Red Bull tar ju mest på tänderna av energidrickor >.<

Svar: tur jag inte äter bröd eller socker då som fräter bort tänderna :D
rthipanda.blogg.se

2012-11-12 @ 12:25:42
URL: http://vegosessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0