2012-11-14(06:31)

äckligt opepp på kök idag. Kan vara riktigt tråkigt asså. Aja, min meny iallafall :3. Går mot stationen om 30 min.

Färgade först håret igår. Längderna blev as bra! Men min utväxt är CP ljus och så porös.(Måste ta hand om det ett tag). Usch är inte van vid detta. Nästa färgning blir lila! Klippte även av en bra bit, men det behövdes efter denna färgningen!

Tränade rygg i måndags, lår/rumpa igår. Riktigt skönt! Men något som stör mig är när tre unga killar ska komma in och bara fjanta runder, stirra och komentera alla! Vafan är dem där och göra. Fuck off. 



Kommentarer
Postat av: Vegosessan

ÅH, SNART LILA !!!

Svar: LILA LILA LILA!
rthipanda.blogg.se

2012-11-14 @ 11:49:11
URL: http://vegosessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0