2012-11-14(16.47)

Ska snart fixa upp min blogg! Be danne hjälpa mig designa den. Ska bara inte träna och plugga hela tiden >.<

Hyper dag i köket. Som vanligt då haha. Jag lagade Lax spätt med tiger räker, vitvins sås och bulijong kokt ris. Grym på upplägg ;). 

Idag valde jag att vila ifrån gymmet efter hela dagen ståendes i köket = väldigt stressigt och tröttsamt. Går på det imorgon och på fredag istället! hem och bara va med pojkvännen och ta shit lode off hårinpackning för att laga mitt hår, på fredag ska jag rätta till nyansen >.< gått med mössa hela dagen idag haha.

 Och glöm fan inte kolla in min systersblogg! : D ;D;DDDD
 Mycket fitness + hennes egna liv! :D
 http://www.nojjbii.se/





Kommentarer
Postat av: selina

Snygg mat ^^ haha. eller vad man säger ^^. tack för länken ^^

2012-11-14 @ 16:55:01
Postat av: Vegosessan

HAHA.. awesomeness!
Älskar köksbilderna.

Snygg uppläggning, hell yeah

2012-11-14 @ 19:21:21
URL: http://vegosessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0