2012-11-15(08:23)

Usch, hatar att äta på morgonen, går inte att tugga eller svälja. Så min frukost är te med flytande grädde, det är så man blir mätt haha. Idag har jag fet träningsverk i ryggen(i love it).

Igår var jobbigt, hela dagen bara försvann. Skola till 3. hem till syrran till 4, ner på gymmet. Gymma till lite över 5. Ner till optikern och fixa tid. Hem, äta, duscha, plugga, ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

Idag har jag 2 lektioner, något serveringsarbete som ska framföras, peace of cake. Efter det blir det hem till selina och färga håret! :3 Skit nyfiken på hur det kommer bli. 
Sedan vid 4 ska jag köra rumpa/lår på gymmet. Detta är så jäkla tufft >.< utan min vilja och envishet hade jag slupat mig framför datorn med en påse ostbågar direkt.

För er som tror att man bara går ner av att springa:
Muskler äter av kroppens fett%. Även under i vilande läge.
Så nej jag är aldrig ute och bara springer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0