2012-11-15(18:36)

Inte alls topp humör idag. Längtar till nästa helg dock. Ska vi till Emma, nya folk<3 Någon i pojvännens klass. Då blir det nytt hår + ny klänning!.

Beställde Lila hårfärg idag. Längtar JÄTTE mycket till den kommer, önskade bara lite att håret var lika långt som innan jag klippte av en del. BUT WELL WELL, A man got to do what a man got to do.

Tänkte unna mig med en klänning med. Var på rea, SISTA klänningen i X-S. Ska bli kul att få se hur min kropp ser ut i fina nya kläder! Hoppas jag är vacker. 


Kommentarer
Postat av: Vegosessan

LILA !!

& blodsyster, du ÄR a-l-l-t-i-d vacker.
Alltid.

Svar: ÄNGEL<3
rthipanda.blogg.se

2012-11-16 @ 22:45:11
URL: http://vegosessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0