2012-11-17(21:01)

Sitter här och kollar bilderna ifrån grekland. Tänkte se ifall man såg stor skillnad på kroppen. Men det påminde mig om dem monster vågerna! FY FAN. ROLIGASTE OCH HEMSKASTE JAG VARIT MED OM. Om man hann över innan det slog över så var det skit kul... annars dog man nästan, sådan brutal kraft vatten kan ha.

Kommer ihåg när det började bli mörkt, S och Jocke hade börjat driva längre in och jag var kvar där ute. Mellan var våg kände man hur havet drog ut en med sådan kraft att man kunde tro den hade armar( Havs strömmar är skit hemskt) Börjar få panik över att jag inte ser den. Dem är bakom en stor våg framför mig som jag ej ser över. Då känner jag hur allt vatten försvinner ifrån min midja och ner till knäna. tänker bara.. fuck.... vänder mig om, världens fetaste våg. Sån hemskt kraft att den drar ner en under vattnet och trycker en mot bottnen nästan 20 sekunder!
(det ända som man kunde hålla sig över ytan var med en badring. man fick hålla hårt!

Men när de inte var SÅ stora var det skit kul .

Kommentarer
Postat av: Vegosessan

Mysigt värre! Vill också till Grekland..

2012-11-17 @ 22:07:25
URL: http://vegosessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0