2012-10-01(22.31)

Förra inlägget blev skit tråkigt, så ska försöka fördjupa mig mer.

Som sagt mitt protein kom idag, som var SUPER gott. Double rich choklet smak, bra val! Känns lite mer som en peppning med att få dricka en sådan efter vart träning. Vilket jag behöver nu, helt off track. Inte onyttig eller skiter i träning. Jag gör det jag ska men jag hänger inte riktigt med haha, blir snart en stor rivstart för sinnet igen!

Köpte mitt gymkort idag på sportlife. Känns SUPER skönt att bara kunna gå in på ett gym och träna. Kunna få bygga muskler på riktigt. Suger att bara göra övningar hemma hela tiden. Dem öppnar ej fören klockan 4 denna och kanske nästa vecka. Så blir väll på Onsdagar iallafall, kanske någon annan dag då jag slutar sent ifrån skolan.

Blir SKIT glad när folk säger att jag blivit smalare. 5 personer nu typ. Haha jag har inte märkt något, kanske borde ta en uppdaterings bild så jag själv ser det, antar att ni med hade tyckt det var kul kanske :3. 5-6kg mindre känns för lite för att det ska vara någon skillnad. Antar dock att jag kommer träna så mycket muskler att det bara kommer synas i speglen och ej på vågen fram över, but what tha hell :D!.

(Älskar mina motiverings bilder haha!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0