2012-10-02(20.47)

Första gången jag åker tåg sen innan sommaren idag! Så kommer det ett nytt tåg! Åhhh jag har saknat dem så mycket! Inte åkt dem sen jag gick i skola i Hbg för 981230912 år sen typ. Satt och log helt hypert påvägen till skolan. 


S har pratar om kanelbullar en vecka nu. Så idag hade jag äntligen tid till att göra dem till han. (åt en, jag är bäst så goda dem blev :D) Första gången jag gör det själv. När vi var små fick vi alltid var sin deg av mamma och pappa och alla hjälpte till (världens mysigaste med familjen!). Här är mitt resultat:

Körde lite rullband och massor armmuskel träning hemma idag. Imorgon blir det gymmet efter en låååång dag i köket.(Kommer ej kunna äta något av skitet vi lagar T.T, hoppas jag kan ta mig hem efter gymmet haha.) Presic packat klart min gymbag. (Hoppas bara inte protien pulvret klumpar sig, borde inte.)
Nu ska jag spendera min sista tid idag med ÄLSKLINGEN inne på wow<3. 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så fina bullar du gjort :)

Svar: Tack :3
rthipanda.blogg.se

2012-10-02 @ 21:22:26
Postat av: selina

Varför skulle det klumpa sig?. du blandar ju inte i vätska alla redan och låter det ligga heela dagen ^^. I lööve nele bullar! Speciellt Pappas ^^

Svar: Ne men ifall flaskan typ är fuktig eller något. haha
rthipanda.blogg.se

2012-10-02 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0