2012-10-03(20:07)

Idag körde jag en timme på gymmet, Rygg. Pureawesomeness :3! Fan super skönt att få träna på gymmet!
Min mat blev en protienshake med grädde och lchf-tacos.NAMNAM

La upp mitt träningsschema för nästa vecka nyss. Detta är då bara ifall dem inte ändrar tiderna. (nu öppnar dem ej fören 16:00, om dem hinner byta så blir det många fler timmar på gymmet jag kommer trycka in!) Fan bärsta är att stå och posa framför speglen när musklerna är svullna. Hehe sen kommer Selina förbi och spänner sig.. man bara, tillbaka till maskinen haha.__.

here you go! NU BLIR VI BIFF!




Kommentarer
Postat av: selina

Skit i pw och lägg till lite joggin i den så dy får upp pulsen och trönar de explosiva muskelcellerna. Börja med att jogga tyo 1 eller 2 min beroende på vad du orkar och pw ngn min. Bli bara inte för trltt och "för uthållig" nör du joggar. Då har du helt plötsligt aktiverat de uthålliga muskelcellerna och fettmotorn vilar medans glukosmotorn pumpar. Och dp går du till sist "in i väggen" detta gäller då när man äter lchf. Om man äter vanlig svensson kost vet jag inte om samma regler gäller. Men kolla in Bolt och Blake! Där ser du hur ngn som sprintar/ intervallar och gömför med en lpngdistansare! Där ser man vilka muskelceller de aktiverar :-P

Svar: hahaha tog 10 min för mig för att fatta vad "PWW" var ahha! jag va puhw?
rthipanda.blogg.se

2012-10-03 @ 21:50:18
Postat av: selina

Hahahaha XD

2012-10-03 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0