2012-10-04(18:12)

Sjuuuukt taggad på träningen. Vill ha mina muskler NUNUNU. Men jobbar på det så kommer väll med tiden, även 4 dagar in i oktober work-outen! Känner mig bäst just nu. Vart dag blir jag MER och MEEER sugen på att bli biff. Innan var det skräcken för att se manlig ut. Men vafan kommer jag ju inte. Finns fan inte sexigare än en tjej på gymmet med synliga muskler! BAAAAM.

Idag skulle vi igentligen ha massa valfria övningar på idrotten, så tog inte med mig gym handskar, var berädd på det skulle bli till en vile dag. Sen säger hon att vi får gymma, hela jag lyser upp! Tränade riktigt på ryggen och tricepsen. Synd bara att jag glömmde mina gym handskar, lite hårda hanflator redan, och ont gör det! [men värt det!]

När jag kom hem blev det bacon, stekt lök och paprika med Cream fraise + en protien shake på grädde! (Pluggat på lite om fasta med. Så mitt upplägg är : Äta kvällsmat- ta en shake till frukost- inte äta i skolan (inte äta förens träningen är gjord)- Träna. Det funkar perfekt för mig just nu iallfall. Försöker få i mig rikligt med mat ändån. Dricker 2 shakes om dagen + Någon stor måltid. MEN varför jag inte äter innan jag tränar är för att du förbränner mycket mer/ bygger mer när kroppen är i "Energiförbrukar mode" Innan du har ätit. När du äter går kroppen in i "Energibevarings mode". Det är en SUPER snabb förklaring haha. 

Imorgon blir det min 5km Runda med Grym Power walk + vart 5 min olika övningar eller explosiv sprint. Blir gymhandskar + vanliga vantar över så jag inte skrapar dem i grusen. Längtar, ökade min Träningsmusiklista idag inför imorgon. Nu ska jag Lvla min Paladin Tank resten av kvällen!

Dagens Taggningsbild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0