2012-10-05(07:04)

Sitter med min Protienshake med grädde och mjölk till frukost :3 Har fruktansvärd träningsvärk haha. Kunde INTE vrida mig i sängen. Men det försvinner nog till jag ska ut och träna senare. Måste hitta en tejp så att jag kan tajpa fast min iphone på armen. Nästa månad ska jag köpa mig en riktig mobil träningshållare. Hitta en hyfsat billig för 200-300kr. 

Har bestämmt mig på att få så högt betyg jag kan i idrott. ALDRIG haft en tanke på att göra mera än bara klara idrotten. Många gånger skitet i den. Men nu fan ska jag se om det omöjliga går! Har till sommaren på mig. Sen ingen med idrott i skolan. 

Nu ska jag ha digitalt skapande på morgonen, (min lärare har sagt att jag kan få ett a på kursen, BAAAM!). Nu återstår endast plugga på köks sakerna. men det borde väll gå bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0