2012-10-08(19:55)

Shit fy fan bög, as mycket träningsverk. And i love it, jag och Selina köra lår och rumpa idag. Underbart när man ej kan röra sig ur fläcken efter haha!.
Sedan hade jag 5 min ifrån ica i klippan till ica med 2 mega väskor + träningsverk. Fick springa, det är så pinsamt när man sitter på tåget och flåsar som en galen ko haha.'

Så grymt jäkla avis på Selina, sjukt snygg! I mean kolla in musklerna!

lätt min förebild. Tycker om att Systrarna Person kör äcklig styrketräning på gymmet, sen folk som bara går på ett rullband >.<.

Imorgon blir det en blekning till, ljusare hår here i come! Bilder får ni imorgon/övermorgon. Kanske passa på att lägga upp före/efter bilder då med!

Fett äckligt trött nu, ska nörda ner mig i wow. Fick låna pengar av min pojkvän så länge, så Mist of Pandarien är nu beställd.
 

Kommentarer
Postat av: selina

Awe så snäll du är <3! jag är gärna din förebild ^^. I know right! who the fuck betalar pengar för att gå på ett rullband!? Du blir inte biff av att styrketräna! ( om det inte är ditt mål då som mitt är. Folk tror du dirr att man kommer bli värsta bodybildern och att det är de man är ute efter. look here girls. you will not, and I repet NOT be a bodybilder just becuse you lifts some weights. you will be a ass wupping, drop dead, hot mama who is a lean mean killing mashine!

2012-10-08 @ 20:03:19
Postat av: Virvelvindsflickan

Shieet, biffN

2012-10-09 @ 20:26:38
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0