2012-10-09(18:50)

Färgat håret idag, bev super bra. Myyyycket ljusare!. Borde tycka att det ska blir skit oranget, tackvare jag har haft rött i 2 år? Men nej, rätt ljust + lite rosa på vissa ställen! Super, bara lite silvershampo på detta så!:) SHABAM. Allt är tack vare underbara selina :3

Sjukt trött för att lägga upp bilder ikväll. Presic tränat röven av mig med min pojkvän. Även druckigt shakes. Har varit skit duktig och dragit ner min mjölk helt nu! Blandar mina shakes med vatten istället. Funkar det med, inte lika gott haha.

Älskling har varit inne på mmsports hemsida och kollat lite på egna shakes + lite olika proteinpulver. känns super kul att få göra det tillsammans med sin babe :3!

Längtar till snön kommer! Då ska jag och raring hugga en minigran och pynta!<3

Kommentarer
Postat av: selina

Hugg en gran till mig med!!!och hojjta till när/om ni ska beställa,för då kan vi göra det tsm så får vi gratis frakt ;)

Svar: skulle vi kunna!
rthipanda.blogg.se

2012-10-09 @ 19:47:20
Postat av: Virvelvindsflickan

ÅH, JUL
vill ha
ge mig

2012-10-09 @ 20:20:30
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0