2012-10-11(18:27)

FÖRST OCH FRÄMS. Imorgon, ja imorgon! äntligen få ta upp all missad tid med mia. Har inte mycket tid till mina vänner, men när jag har så tar man tillfället iakt! Ska bli en GALEN SUPER FREAKKVÄLL FÖR2 TOSSOR! Ske hem, äta, träna och duscha. Sen till min svampbob.

Idag har jag tränat för mycket känner jag, först riktigt gett gärner i skolan, gör mitt eget pass, så vet vad jag vill haha. Sen när jag kom hem blev det spring runda i skogen med någon intervall, (älsklings ide att köra lite kondis, trodde att jag skulle dö haha, men en bra pushare till pojkvän!) Så idag blir det bara slappning resten av kvällen!

Vem är sugen på Före Efter bilder 6 veckor in!?
Haha, bilderna tog jag efter tryckt i mig en stor skål med pappas goda köttfärs.
Men nog med bortförklaringarna så jag får lite självförtroende >.< Here you go!








Kommentarer
Postat av: selina

Grymt! Stor skillnad :-D

2012-10-11 @ 20:28:29
Postat av: Tina

toppen

2012-10-13 @ 11:58:47
URL: http://jagitheciti.blogg.se
Postat av: Mia

Älskar dig !

2012-10-16 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0