2012-10-13(09.10)

Woho godmorgon alla klockan 9!'

Bästa kvällen igår, vet ej ifall jag får dricka jäger, men finns fan inget godare så tänker fan inte sluta med det haha!
Skit länge sedan jag drack, så kul blev det :P. UNDERBART att vara med Mia min kära! Inte så mycket tid själva för slutade med att alla kom hem till Mia.

Sedan stack vi till Casa, där jag endast stog och dansade med en thailenska som jag vägrade sluta tro på att hon nte var Japan. Hon kunde INTE engelska, ändå SKULLE jag prata engelska med henne. Det ända jag frågade henne HELA tiden var ifall hon hade varit med några Jordbävningar eller Tsunamis, som jag ska visa med händerna, hon bara ler och är cp glad. Säger att han älskar sverige. Haha man måste älska när jag är full..

Idag ska jag fan äta pizza, mohahha. Inte ätit Pizza på ca.2 månader.Om jag inte byter till kebabsallad PRESIC innan haha. Nu ska jag spela PANDARIA!

Kommentarer
Postat av: selina

Hahaha xD nice! . Vet du vad jag gjorde inatt kl 1?. BAKA VÄRLDENS GODASTE MUFFINS! jag är fan bäst på att baka! Hemligheten är att vispa toklänge och ha extra kakako och en stooor klick cream frash!

2012-10-13 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0