2012-10-15(08:38)

Jagg, tappade peppet lite under helgen. TÄNKER FAN INTE vara den som slutar för det! Nopp, i will not fail. Man måste vara stark, och just det jag är. Jag kan! Så på med riktig pepp musik och leta upp fitness bilder!
Efter skolan BLIR det träning. Hård träning. tror det är 6 veckor jag har kört nu. undrar hur jag ser ut och mår om 12!

Vågen visar bara random nummer hela tiden nu haha. Måste leta fram mitt måttband så jag kan peppa mig mera! Något jag har märkt skillnad på det är att jag kan sitta som en påse potatis utan att mar får en mega valk på magen. 

Paprika med ost, skicka och vatten vid sidan till frukost! 

Utveckligsamtal igår: c-a i de flesta ämnen, jag har fan blvit grymm!

Tandläkaren igår: Alltid haft hål i mina tänder, inflamation i mitt tandkött m.m, MEN NU, mitt socker och mjöl intag har gjort så att jag hade lagat massor med hål av sig själv! + Har alltid en påse plackers vid datorn, som jag peler med i tänder efter jag har ätit när jag speler. 

BÖRJA IDAG!
TRÄNA TRÄNA TRÄNA (viktigast är ofc kosten. Ska se ifall jag klarar 0 socker och 0 mjöl,stärkelse till den sista!)
Pepp bilder!:


 

Kommentarer
Postat av: elvira

Kör bara kör!

2012-10-16 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0