2012-10-17(10:39)

Sitter sjuk nu... knarkar te med honug för att bli frisk. BLÖ, svårt att hålla sig pepp. Men blir att bara tänka på kosten. (Igår åt jag av s jordnötsbågar -.-) på en tisdag! blö på mig. Men han har lovat mig att inte låta mig äta något onyttigt fram till lördag :3.

Igår körde jag lite Power Walk på rullbandet + biceps och mage träning. Körde slut på magen! Alla muskler på magen var cp svullna, mmm mer av det ska det bli.. bara bli frisk först .__.

Kan inte sluta tänka att jag inte kommer gå ner i fett %. I need to get my head in the game!

Igår körde jag,s och liss OS 10 man = mount drop till mig ;). Idag ska vi testa på OS 25 man, Blir roll krig mellan mig och S ifall vi klarar den haha!

Längtar till helgen, då ska jag få va med min Pingla Liss :3, länge sen nu ju!

Kommentarer
Postat av: L.

Saknar dig ju :O

Svar: Hoppas vi kan träffas på fredag!:3
rthipanda.blogg.se

2012-10-17 @ 21:28:21
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0