2012-10-18(18:30)

Det är sjukt som folk häver i sig socker. Hur fan kan en människa få för sig att fett är farligt, men fortsätter att trycka i sig socker? Jag dömer ingen, ni gör som ni vill. Men det skrämmer mig, Sveriges befolkning tar ju sönder sina kroppar utan att någon reagerar! Varför finns det ens en möjlighet att dricka juice i skolan?! Varför kan du köpa läsk och sötsaker på ett skolområde. Hur fan kan man ta pengar före någons hälsa.

Sådana tankar strömmer igenom mitt huvud när jag ser folk skyffla i sig saker som förgiftar dem utan att se vad dem gör. Då säger dem som försöker, det är svårt, jag kan inte sluta. Men det är klart, socker skapar sockersug. Och vad är sockersug, jo ett beroende, tar ca, 5-7 dagar att stå ut utan några socker former. Sen är det borta helt.

Först hade jag idrott i skolan. lite biceps + rygg, även en del mage. (ca.40 min?) Efter det går jag och Elvrira till gymmet. Körde 40 min Lår och rumpa.. FY FAN. Gav allt jag hade på de lilla passet. Fick stanna upp för ej kräka haha! Det hade varit pinsamt. Så handlar fan inte om hur länge du tränar, utan HUR du tränar.

När jag kom hem hade pappa gjort god tacos! Fett fucking hungrig efter att jag endast kan äta grönsaks varianter i skolan. Fruktansvärt att gå förbi alla Pizzerir påvägen hem sen haha! Man bara KEBABSALLAD!!!!.. Så sprang nästan därförbi. Så den 30 min vägen hem till mig ifrån stationen var jag cp hungrig + fortfarane jäkligt illamående sen gymmet.

LCHF tacos med en Protien shake till mullorna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0