2012-10-21(10.35)

Fortfarande cp ont i nacken sen i fredags, blir så med head bang musik. Ingen aning om man skadar musklerna eller tränar dem haha! Super kul hade jag iallafall. Bara massa darlingar där :3. Hoppas det kommer en liknade kväll snart igen! Så här blev min sminkning iallafall.



Äntligen börjat närma mig lvl90 på min Paladin nu. så forhoppningsvis så blir det bara massa gearande på lovat! Eller såklart, om jag får jobb så kommer det före. Men iallafall, 30% i lvl 88. Går cp segt!

Hehe S visade mig att jag har spel pricken haha. Det är samma sak som om du gymmar utan handskar. Fast under händerna sitter detta. Jag har alltid undrat vad fan det är >.<. 



Dem som undrar vad jag håller på med på Digalt Skapande kursen. Gud, sjukt jobbigt är det haha! Börjat göra hela skuggningen själv, svårt men skoj! Tar en evighet med alla småsmåsmå saker som ska bli en nyans tillsist >.<. Kommer INTE hinna klart den till jul. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0