2012-10-22(18:46)

(Hinner inte blogga så ofta har både träning, skola och wow att lägga tid på. Så blir större inlägg då och då!)

Min dag började med att jag var riktigt förvirrad haha. Slutade med att jag tog en timmes tidigare tåg. Kom på det när ingen var på lektionen... sen kollar man klockan, man ba MEN PIPPI FÖ-FAN! Brukar ta tåget så jag är i klippan 4 min över, lektionen börjar 5 över höhö. Har så bra betyg att jag inte tänker gå upp onödigt tidigt för att ta ett tidigare tåg. (förutom när jag klantar till det -.-)

Vi hade 3 h håla mellan våra 2 lektioner idag, det betyder GYMMET BITCH. Japp denna gången fick jag upp lite kräk i munnen haha. Även håller på att svimma för jag glömmer min andning haha. (Note to self = Andas mer!) Blir SKIT glad nu när jag fick höra mina ben ser smalare ut. Såg även det när jag var på gymmet. Kom och tänka på hur jag såg ut när jag kom dit första dagen. Nu är man MYCKET mer självsäker bland alla andra där inne!
(Mitt protien pulver är uppdrucket -.-, de har även inte fått in nytt på hemsidan!, fick ett nytt av Selina, som jag glömde ta med hem ofc haha!)

Efter gymmet åker jag hem till Selina shitchatar om kost och annat, nommar i mig min sallads lunch låda jag gjorde igårkväll och dricker ört te :3! Gotte. Ska nog hem till henne imorgon och ta en liten shitchat till.

Nu har jag en low-carb Monster att njuta av och min pojkväns chips påse att motstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0