2012-10-24(18:09)

Min dag idah =onyttig och trött. åt en bit rabarber paj >.< visst det låter inte mycket, men jag åt en muffins igår. Sen cp trött efter att stått i köket hela dagen, så skippade gymmet. 

Måste rycka upp mig, imorgon ska jag till maxi så hinner ej gymma. Sedan väntar jag ej till klockan 4 för att gymmet ska öppna på en fredag, när jag slutar äckligt tidigt!

Så blir sten hårt på nyttigheterna! Imorgon har vi frukost i skolan, iknow vi får sånt om man går matlagningslinje. Vägrar äta dems frallor, så ska sno lite av salladen där nere och ha med mig. gotte.

Snart är oktober-workout klart. Då ska jag och Selina till väla. Ska även köpa mig något jag ser SUPER FIN I ! bra för att fira att jag blitt så mycket snyggare haha.


Gjort en del på halsen idag, han ej lägga in den på min skol loggbok, så fick bli sen förra fredagen.



Kommentarer
Postat av: selina

Hahaha min workout oktober faila! Får göra det bättre i november haha :-P. Var duktig i blörjan men nu har jag varir sjuk i 2 veckor och haft massa problem med knäna :-\. Men konstigt nog ser jag föröndringar! dock så har jag kommit långt i den mentala utvecklingen! Och den ska man aldrig glömma! Det är nästan viktigare :-D

Svar: SUUUUPER.jag ska köpa en SUPER fin fest klänning, utan att vara rädd för putande mage m.m
rthipanda.blogg.se

2012-10-24 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0