2012-10-27(11.39) Mått för 8 veckor LCHF!

Denna veckan har jag varit fruktansvärd, jag bara måste ha gått upp sen förra veckan, ätit socker av någon form sen imåndags! Började med den när jäkla muffinsen haha. Igår gjorde jag en toblerone, diame, nougat kladdkaka. Blev nyss en bit till frukost. Hoppas den tar slut snart >.<. Vill fan inte gå upp nu!

Såg att jag hade förlorat ett par 4-5 cm underbrösten sen en del runt låren och rumpan. Så varför inte bara fortsätta vara duktig nu! Nej, det var sista biten. Inte så att mina middagar är onyttiga, nej dem är fortfarande LCHF. Men dem där små chipsen på kvällen. 

Nu måste jag vara den som förekommer med ett gott exempel. jag som klagar och hatar alla som vräker i sig socker! Nu bryter vi sockerberoendet ännu en gång. 

På 7 Veckors hårt arbete!:
Del                  Då             Nu
Lår                  60cm          55cm   - 5cm
Rumpa            104cm        99cm    - 6cm
Mage               94cm         86cm    - 7cm
Runt Bröst        91cm        86cm    - 4cm
Under Bröst      74cm        69 cm   - 5cm  ( tror inte det kan gå mindre där nu haha >.< )

ARM  avslappnad              27cm
          spänd                     28cm                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0