2012-10-29(14:07)

Wow, testade mina byxer ifrån mina super-smala period. Dem passade precis! Trodde aldrig det skulle hända, alltid bara haft kvar dem långt inne i gareroben för att ha det som minne sen då. Nu är det ett minne för nu.

Vid fyra blir det gymmet, träna axlar :3! Fixa något att dricka tills imorgon.
För imorgon kommer mina nördgrabbar över så blir det lite drinkar, wow snack och pizza (kebab sallad för mig!). Ända jag säger iskype =IMORGON BLIR DET PIZZA!

Kolpudding i ugnen som väntar, ner snart och göra lite hamburgare till pojkvän. Så länge blir det top gear!


Kommentarer
Postat av: L.

Känn dig stolt. För fy fan vad du har varit duktig :)

2012-10-29 @ 15:30:28
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0