2012.10.23(19:53)

Mår så mycket bättre från dag till dag. Vet att där är så mycket som jag vill nå! Går rätt segt nu, gör inget, är så glad för att jag har kommigt halvvägs till det bästa jaget!.  

Vill ha eget boende, vackra symboler på min kropp, lila hår, en kropp att döda för, säker inkomst, flytta till norrbotten, en sibirian husky, en värld att övervinna!
Kan endast ta det dag för dag.
Undrar hur långt jag har kommigt om exakt ett år.

Längtar SJUKT mycket till jag tar studenten. I mina tankar har jag alltid tyckt att det är meningslöst och slöseri med pengar, men för mig symboliserar det att jag klarade mig. Jag överlevde! 
Och student mössan tyckte jag var en FRUKTANSVÄRD pengar soptunna. Nu kämpar jag för att få bära den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0