5 Veckor in i LCHF (mått!)

Wow! Trodde inte måttbandet hade gått ner något alls.
Sen såg jag nyss vad det för mått innan.
Så här har ni dem nya måtten!

På 5 Veckors hårt arbete!:
Del                Då          Nu      
Lår                 60cm      56cm      - 4cm                 
Rumpa           104cm    101cm     - 3cm
Mage             94cm      90cm       - 4cm
Runt Bröst      91cm     87cm        - 4cm
Under Bröst    74cm     69cm        - 5cm   

Så mellan 3-5cm lite överallt kan inte göra en något annat än glad!
Litar ej så där mycket på vågen tack vare muskler väger med.
[Nästa vecka lovar jag före efter bilder för 6 veckor.]
           


Kommentarer
Postat av: L.

Duktig!! Ah, så avis.

2012-10-06 @ 21:03:44
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: selina

Så jävls awesome! Nej vågen ska man inte lita på. Jag anväder bara vågen för att se om jag fått ur vätskevikten.

2012-10-06 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0