2012-09-01(11.16)

Jag ska bli super tränad och få en fast mage! Om man vill kan man. LCHF, nyttigt och mycket träning så går det!
Cykla 5km efter skolan igår, tänkte gå men ville ej gå själv._.
Nästa vecka ska jag nog få gymkort på corpus.
Tänkt börja skriva upp min vikt så ni kan följa det. (Ett bra sätt att tvinga mig att fortsätta).






Tänkte, ska jag verkligen dricka, hur mycket skit som hellst i det >.< Men hade så fruktansvärt tråkigt. Så vi ringde Mia. Jag: BLULULULULU MIA:BLULULULUL Jag: HAR TRÅKIGT DRICKA? BLULULULU Mia: BLULULU JAPP KOM HIT BLULULUL. Darlingen madde hängde med på :3 Ville ha med Liss med, men hon skulle iväg idag. :( Aja hoppas man får träffa den sötsaken i veckan eller nästa helg !

Karnevalen var stäng när vi sedan kom till byn, fail.-.-. Så vi stack upp till casa(stavas?) meningen var vi skulle ta en cider sen upp till stoffe. Men fulla människor går fan ej slita ifrån en bar! Klockan 1 stack vi hem, blev en lugn kväll^^. Bästa var iallafall att äntligen få vara med både Mia och Madde<3. Har aldrig tid, så är jätte glad när man hinner träffas!:3 Hitta ashitlodeoff folk man kände eller som kände mig på casa. en av dem är Jocke!:D

HA! jag och Elvira(som går i min klass) Gick på netto i klippan. Babbla som vanligt, sluta med att vi kom fram till att hon är nästkusin med min pojkvän D:! small world. S mammas systers mans brors dotter !:3

Idag var jag uppe klockan Nio och sprang efter katterna i en timme. Senare idag blir det bara spela spela spela spela. Hatar dageneftersugerpåkebab -.-! Köp mig en Kebab saaaaallaaaaaad!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0