2012-09-04(07.00)

Hinner sitta vid datorn lite innan jag ska med bussen till perstorp. kanske kan gå inom ica och köpa mig en turkisk yogurt?. Eller vad man nu kan äta som mellan mål som lchf :3. 

Slutar klockan halv tre typ. fucking norab ska prata med oss. blööö.... <.<(tack vare dem fittorna måste jag ta bussen klockan 7 när vi börjar klockan 10.)

Jag dör av längtan till gymkort, jag dör av längtan till att se förminskning, före och efter bilder, må bättre och glöm fan ej köpa kläder! Storlek XS här kommer jag! Det är sjukt så underbart det känns att tänkte NU GÖR JAG DET! JAG ÄR PÅ VÄG! OCH INTE EN CHANS ATT JAG GER UPP INTE! BAAM!


Efter sklan måste ta min runda. Hade inget ork igår efter att ha kommigt hem så sent. Liss kanske vill hänga med!(Hoppas). Måste öven tinga pojken att köpa alkohol till helgen. Är så van att vi har flera boxar med vodka stående T.T Men det tar visst slut till slut de med >.< Och fick reda på att jag endast får dricka rena alkoholer, som Vodka, gin och rom. Önska jag fick dricka min jäger! hur sablar ska jag kunna fortsätta ett liv utan jäger hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0