2012-09-05(06.58)

Hade bara mardrömmar inatt, + min pojkvän låg över hela sängen så fick ligga uppe vid alla kuddar för att få plats, hade en kudde som täcke under en period. Fan vad kallt det var!

Aja vad jag kommer ihåg av mardrömmer nu: Jag ligger i min säng där hemma, det är mörkt, hör the grudge ljudet utan för min dörr, det blir tyst, sen dras hantaget ner långsamt, jag vågar ej röra mig eller blunda. hennes ljud fyller hela rummet när dörren öppnas. Man ser nu henne hänga mot dörren- På några sekunder har hon sprungit fram så att hon skriker mig 1cm ifrån ansiktet. Vaknar, konstigt nog inte blir rädd för att somna om. Försöker att somna om med min kudde som täcke, Somnar. Drömmer att jag har en ond själ som förföljer mig, tydligen hade hon begravt massa små barn i min källare (har ingen?). Aja kommer bara ihåg att hon var efter mig HELA tiden.

Nu ska jag strax till skolan, BADGYMPA!. wiiii slipper träna hemma idag, fast kommer kanske göra mina övningar ändå >.< Nu ska jag spela mina sista 10 min.

Kommentarer
Postat av: Selina

Jag hade med bara massa mardrömmar inatt!!! Har knappt sovit ngt natt.

2012-09-06 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0