2012-09-07(17.11)

Inatt väckte s mig och sa att där är något i rummet! Jag tror ej honom, men sen hör jag det med! Saker flyger runder i rummet. Vi sitter och bara stirrar där ljudet kommer ifrån. Det slutar och jag tar s mobil. lyser och där är burkar utspridda. Där springer en fucking råtta/mus och gömmer sig! Jag är skit trött på alla gnagare hahaha! började med en vi hade en i väggen. Nu är där HUR många som hällst! ibland kan vi ej sova för dem springer och river i väggarna hela tiden. Man får banka i väggen för dem ska sluta >.<!

Idag gick ej bussarna mellan 1 och 4! KUUUUL slutade 1. Stack hem till min syster och duscha/fixa mig inför ikvl.Jag vägde och mätte även min kropp! Jag kommer bara väga mig typ 1 gång i månaden fram över. Med lchf står det ej på vågen hur mycket du har gått ner typ. Vissa har gått ner 2kg och samtidigt gått ner 17 cm i midjan! Så ni får följa mått och bilder! 

Även ska ni veta! Om du äter Lchf kommer din kropp förändras även om du tränar eller ej. Men du kommer att se ut så som du IGENTLIGEN ska se ut. Så som vi har ätit nu har vi förlorat mycket av våra kvinnliga/manliga hormoner. Så om vi kvinnor börjar äta rätt så när vi går ner försvinner inte bröst och rumpa. Utan Det kan till och med bli större och fastare! Om det är män får man större kindben och bredare axlar. även liten midja och biffigt bröst. Utan speciell träning.

Fattar inte hur man kan ha ätit så fel i flere år! Måste tacka min syster som har visat mig sanningen haha!


Aja här har ni:
Lördags : 68.7
Idag 6 dagar senare : 65,7 kg
-3kg

Ibörjan är det stor viktminskning beroende på allt vatten som kolhydraterna håller inne. Har kissat massor iallafall!.
Men nu ska ni få följa mått resten av månaden!

Bröst : 91cm
Under Bröstett : 74cm
Mage : 94cm
Rumpa : 104cm
Lår : 60 cm


Mitt mål med att få långt hår går med bra!

Supa med Darling liss nu snart strax ! ;3


Kommentarer
Postat av: L.

Åh,, skit duktig ju :O

2012-09-07 @ 17:39:53
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: Virvelvindsflickan

Men Mysis, hur äter du då?
Inget ris, bröd osv?
Eller vad går din diet ut påååå`?

DUKTIG FLICKA
funderar också på't
men kanske farligt då jag lever på grönsaker typ

Svar: Som selina säger. Massa grädde. Ingen pasta, ris, potatis, bröd, mjölk, socker. så dricker bara vatten och zero saker. Kan bli farligt när man är vegiterian tror jag :o. Men skriv till min syster på facebook! Hon kan hjälpa dig.Selina Persson.
rthipanda.blogg.se

2012-09-07 @ 18:53:07
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com
Postat av: Selina

Härrrligt! Och mitt badrum är så fint! . Virvelvindflickan: Du kan äta allt utan stärkelserik mat och massa socker! Så bröd och pastan och potatisen byter man ut mot mer, smasika grönsaker. Och väljer alltid fullfeta produkter!

2012-09-07 @ 20:17:27
Postat av: Virvelvindsflickan

Jag kan inte leva på din diet,
inget hälsosamt för Veganer
eller djur för den delen...

Svar: Hatar dagens sjuka massprodukuktion av djur, och hur de hanteras. Men det tänker ej stoppa mig för att äta :).Men nej kan hålla med. Kan bli farligt som vegan.
rthipanda.blogg.se

2012-09-13 @ 15:10:54
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com
Postat av: Tina

Ni vet att man kan leva utan socker och miimalt med kolhydrater utan att plugga igen kärlen med fett va? Och endå va mätt.. Lchf är inge bra.. NI vet det, innerst inne vet ni det.. Kolhydrater är kroppen bränsle, fett dess depåer.

2012-09-14 @ 15:20:12
URL: http://jagitheciti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0