2012-09-08(13.50)

Härlig dag igår! Bara underbart folk. Haha har massa bilder från igår! Förbered er på fyllebilder >.<
Vi hade också någon jäkla fetish på mustacher haha!
Tänker inte ta bort någon! Skulle inte låtigt mig fota istället :3

Säg ja till mustach!








Och ja, destå mer fett man äter destå längre tid tar det innan du behöver äta igen. Men har gått över att jag inte orkar äta haha. på väg hem ifrån skolan kommer det som en smäll, min kropp blir helt värdelös >.< Håller på att somna och mina muskler är as svaga. Så trycker i mig kött och turkisk yogurt. Sen äter jag inte fören nästa dag samma sak. Måste bli duktigare! Idag ska jag äta 2 gånger. mm Brukar bli as sugen på Pizza efter fyllan, idag= not so much. Dock en low- carb burgare ifrån max låter underbart!





Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Haha, tossiga

2012-09-13 @ 15:08:01
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com
Postat av: Tina

meeeen om du inte äter fett så orkar du käka 6-7 ggr istället=P det är bätte!

Svar: haha bättre med 1-2 xD
rthipanda.blogg.se

2012-09-14 @ 15:14:27
URL: http://jagitheciti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0