2012-09-11(07.07)

Efter skolan igår stack vi hem till Selina, Drack vatten med pulver som skulle göra att man bygger muskler. Helt ok.  Haha glömde mina tränings kläder till gymmet. var så trött så jag bara packa ner 1. vatten flaska 2. hår band 3. shampoo. -.- Bra gym gear! 
Sen stack vi till gymmet, började med att träna biceps och rygg. Tiden flög iväg sen hade det gått 1,5 h! Längtar till jag kan skaffa mig efter gym kort. efter det hem och dricka en till pulver dricka. Sen bestämde vi oss för att gå till storköpet och köpa hår färg. Yea jag är brun hårig nu. Tänkt slinga mig mot blond successivt. 

Mamma ringde igår på bussen och sa att hon och pappa ska testa LCHF. jag as glad! = hela familjen är nu sund :).
Nu ska jag ha skol foto. eller börjar halv 11. Iknow går fortfarande upp klockan 6. Men nu ska jag klä på mig och gå till perstorp bussen sen hem och äta lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0