2012-09-14(12.07)

Iknow har varit riktigt dålig på att blogga. Min träning har inte varit på max heller. 2-3 träningspass denna veckan hehe. Men ska köra som en galning på måndag och fram! 
FY FAN säger jag böra för Iris min näringslära lärare (hela kursen är bullshit med haha- fibrer och motion är svar på allt xD!) Aja, hennes regler är att om du har glömt din bok så får du EJ dela med en kompis och ABSOLUT INTE låna en av reservböckerna-.-. Hagga.


Ikväll sticker jag och S till Selina och danne, nommar hamburgare och dricka allt vi kan komma på :3! Ska bli skit kul.

Glömde nästan, har ingen mobil. Tappade den i veckan...-.- Så ni kan bara kontaka mig igenom S mobil :). Får se hur jag löser detta.

Kommentarer
Postat av: selina

eller genom mammas =P.

2012-09-14 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0