2012-09-17(07.10)

Vill Verkligen klara av detta! Vill bli nöjd med mig själv. Hellre kämpa och offra en del av min tid( som jag inte hade gjort något bättre med ändå) och kunna gå upp var morgon och älska att se sig själv i speglen. Längtar till jag och Selina ska åka och testa och köpa kläder och äta low-carb burgare på MAX. 
Och ja! Snälla folk sluta säga att detta är en "diet" Dieter har man när man vill rasa i vikt sen slutar det med att man går upp det igen. Detta vill jag fortsätta äta fram i livet! Älskar det, man mår super med sig själv! Så var snäll och läs på om LCHF innan ni komenterar något som ni inte vet något om :).

Yeah efter ihelgen fick vi en halv påse ostbollar och en liten påse godis av Selina och Danne med hem. (måste erkänna att jag åt halva halva påsen ostissar. och några bitar godis. FY. Klarar av maten perfekt så nu kör vi en sockerrensning till.


Oh har studie dag idag! Wiie upp klockan 6 ändån :3. Jag och s ska hem till mig nu! Baam.




Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

you go, giiiirl

2012-09-17 @ 15:19:09
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com
Postat av: Selina

Jag åt faktiskt inte mer än det i fredags. *stolt*^^. Vögde mig i morse och vatten vikten är borta. Dock a long way back to ketos¡!

Svar: cooling. Ne men fan vad bra :D!
rthipanda.blogg.se

2012-09-17 @ 17:11:07
Postat av: Tina

Det är visst en diet. Du kan inte leva så :p

Svar: hehe okej tina. okej.
rthipanda.blogg.se

2012-09-23 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0