2012-09-17(15.55)

Följde pojken till hans skola vid 11. Sedan power walka till banken. Sedan köpa mat till s så han får äta något idag. Sen power walka hem. Blev typ en 1 h motion. Vägde mig efter helgen. Gud var as rädd haha trodde jag hade sabbat allt. Men nooop! Bara massa vatten som är kvar av bröd och sockret. Så det kommer snart försvinna. Och ni får ej veta vikten och måtten ännu,mohaha :3! 2 veckor sen får ni veta hur det går.

Till min frukost hittade jag Massa grädde så hällde upp ett glastyp vid 8 tiden. Mätt och glad :)! Sen gjorde pappa lchf lasagne på zucchini. CP STÖRT GOTT! efterrätt: lchf äppelkaka mamma gjort. Gott :3 Underbart med en familj med lchf.

Vill träna mer MER MER MER OCH MER! 1h om dagen är så tunt. Kanske tar en timme till + fys sen. Om jag fortfarande är pigg på det. 

Och yeah, snälla gott folk, VILKA SPELAR GUILD WARS 2! 

Kommentarer
Postat av: L.

uppdaterar dåligt! Bättring!! :D

2012-09-19 @ 17:18:51
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0