2012-09-20(20:03)

Blaaaaahhh! Måste bli pepp!!!! Hålla skit strikt på maten nu. Inte stanna upp i min vikt viktminskning. Har inte så stora svårigheter med maten faktiskt. Måste hålla mig pepp med träningen bara, men jag är så jäkla less på att power walka samma runder om och om igen. Längtar så otroligt till jag börjar på gymmet. Vill fokusera mest på muskler ofc. Vill bli biffen. Men! först och främst ska jag lägga tid på att bli av med kärleks hantagen och magen. Så ska köra 20 min rullband på mina pass, sen styrka resten av så mycket tid jag har till jag har lektion igen. MÅSTE HÅLLA SIG PEPP! KOM IGEN GE MIG PEPP TALK! 

(min mat idag om någon bryr sig
frukost:En bunke rejäla klunkar 40% flytande grädde.
iSkolan:Typ ett sallads blad >.< dem har potatis i allt. rädd för steknings smör med.
Hemma vid 4: 1,5 vitlökskorv inlindade i bacon med stekta aubergine med smält ost. 
Vid 6: Kände mig lite hungrig så åt EN liten skiva Lchf bröd med 1-2cm tjockt lager philadelphia,ost,sallad, tomat,paprika.)

Hade klarat mig utan den sista mackan, men Selina säger att det är viktigt att få i sig tillräckligt med fett. Nu kan ingen klaga på det är för lite! Pah.

Här är pepp bilder för både mig och för er! 







Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Vad är det för bröd du äter?
Någe speciellt? Bakar du det själv?
eller är det "bara" mörkare/mörkt bröd? :3

Svar: Finns ett LCHF bröd på ica. Men du ska bara äta någon skiva i veckan. fortfarande ej speciellt bra. gjort på majsmjöl. inge bra haha.
rthipanda.blogg.se

2012-09-20 @ 20:09:51
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0