2012-09-23(18.25)

Tänk på det länge, nu tänker jag fan i mig börja med det med! Ska bygga mig en rustning. Ända som har stoppat mig är att jag inte vetat vad jag kan andvända mig av! Pappa hjälpa mig med massa ideér av material. Så blir att köpa hem lite grejer och börja lite smått och hoppas att jag gillar det! Älskar att bygga och hålla på. Får se hur mycket pengar som blir över nästa vecka efter jag har köpt gym kort + hårfärg.

Demon hunter cosplay ifån Diablo 3. (tagen ifrån google)

Varför komma som en slampig sjuksköterska till en utklädningsfest när man kan komma som en fucking warrior!!!?. Kommer bli awesome. Just sketchat klart och har massa ider. Ska fin rita mina blue prints bara. Hoppas metallen ej blir för dyr ^^.

Btw, underbar morgon med en morgon promenad :3! 

Kommentarer
Postat av: L.

Åh, har länge velat göra en Night elf kostym. Fast, mycket syande och jag kan inte sy xD Fast fan vad awesome det hade varit :O

Svar: Visst hade det! Skadar inte att testa ! :3Du borde göra en! sen sticker du och jag till en maskerad med våra rustningar!
rthipanda.blogg.se

2012-09-23 @ 18:53:17
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: Selina

Jag hoppas du gör enbtill mig med! Och jag vill ha en ceape med ;-)

Svar: ceape är redan inritad ;)
rthipanda.blogg.se

2012-09-24 @ 09:26:03
Postat av: Selina

Göööt! Btw no maserad, icA!!!

2012-09-25 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0