2012-09-24(07.07)

Hatar att vakna av att jag har kliat sönder ögat på natten. Helt rött, svullet och gör ont. Första jag gör när jag går upp, tar en piller selina gav mig. brukar hjälpa! Jag är helt äcklig, inte duschat sen god knows when... fettigt hår och luktar, hatar vara i skolan så >.<

Men tiden bara flög iväg igår. Kollade på roliga mat videos på youtube allt för sent. skit svårt att gå och lägge sig när jag är hyper, kan inte varva ner haha. Aja börjar ej förens 09.05 Så borde hinna vara hemma ca. 1h om någon är hemma och kan köra hem mig.


Hehe ska ha med mig en lök till skolan, ska demonstrera hur man fin hackar den och förklara det på engelska. Skönt att vara jag att jag ej behövde plugga in något utan kan babbla på fri hand.
Och sen imorgon ska jag färga håret med syster wiieeee :3

Nelson och pappa :3!mjaow!








Kommentarer
Postat av: Selina

Awe där kan han inte varir så stor :-). Med tanke på att han är ett monster nu!:-\

2012-09-24 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0