2012-09-24(20.18)

Glad jag ej söp i helgen, helgen kändes cp lång bara för det haha. Saknar att dricka med Liss bara, MEN vi ska förhoppningsvis sticka till Hbg på fredag och ha en underbar kväll på alla barer. NÅGON MER SOM VILL MED?! Skriv skriv skriv! BAM BAM PAM PAM PAM!. Destå fler destå bättre.

Ska beställa min första riktiga cosmopolitan, köpte en flaska i grekland. Visste inte så god alcohol fanns haha. 

Har kanske glömt att säga det, lovade er före bilder. Jag tog förebilder, men kommer ni ihåg att jag tappade bort den mobilen -.-. Yeah.. and its gone! Men tog nya för typ 1,5 veckor sedan. Lite synd att bilderna ifrån allra första början ej finns kvar. 

Imorgon börjar lite blekning och lchf tacos med Selina, längtar.
Här har ni en bild så ni blir sugna och tjocka haha :3!
Blir faktiskt ej sugen på pizza längre >.< Åt en fet tallrick med bacon och kassler idag.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

mhhhh, pizza

2012-09-24 @ 21:15:24
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0