2012-09-25(20.07)

Skit snabb dag i skolan, 2 lektioner, 2 olika arbeten pågående. Det ena ska jag planera exakt ett bröllop med bord, mat servitris blablabla. I LOVE IT. längtar till jag har massor av pengar och planera mitt eget :3!

Sen direkt efter skolan hem till SELINA DANANANA SEEELINA!!! Mamma hade köpt några super fina kläder till mig som Selina hade hoss sig så testa där :3. But lets go to the fun part! Jag och Selina färga våra hår!!

Selina färga bottnen, och mitt slingade vi blont. Hahaha så korkade, på bilden så står det skölj hela håret. Så vi blöter ner hela mitt hår. Tar på mig slinghatten sen kommer vi på att det gör ÄCKLIGT ont när det är blött haha. Så fick föna ett tag. Sen började vi slinga på. Trodde att det skulle bli helt morots färgat, och var okej med den tanken på grund av att jag vet röd är skit svår att få bort. Men det blev skit bra! Först Mood blekning 1 h Sen efter det för att ha en snygg nyans hade vi en Askblond :3 Super fint!.. Jag som var skit rädd att jag skulle se hemskt ful ut i Hbg haha. 

Aja har varit utan min Gooby hela dagen. Kom presic till han så detta får räcka för ikväll. Här har ni bilder.

Föööööre:
Jag överdrivet glad.


In progress!

Ja vi är syskon.

FY fan säger jag bara. äckligt plågsamt. På slutet skrek jag bara : SLINGA SLINGA SLINGA för att försöka tagga bort smärtan haha. Sling hätta är inte riktigt gjort för folk med så långt hår.


Här är blekningen i!

göra håret lite mer ask blont,


DADADAAAAAAM! tog en bild på bussen för glömmde de hoss selina haha.

Kommentarer
Postat av: Selina

Blev så jävla bra!!!

2012-09-25 @ 20:16:07
Postat av: bange

du gör mig sugen på ett mission hair.. :c
VAR REDO OCH DREADA MIg!

Svar: GLÖM DET HAHA!
rthipanda.blogg.se

2012-09-25 @ 21:00:29
URL: http://hhejbatman.blogg.se
Postat av: L.

DAMN.. Fy jävlar vad snyggt!! :)

Svar: Ahh tack! ;3 Blev nöjd.
rthipanda.blogg.se

2012-09-25 @ 21:32:44
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0